ВІЗУАЛЬНА РЕКЛАМА

колажі1Зовнішня реклама сьогодні представлена ​​величезною різноманітністю виробів, форм і технологій. Для того, аби вивіска була ефективною, необхідно враховувати деякі фактори для отримання кращого результату:

1 . Розташування об’єкту, на якому розміщена рекламно – інформаційна конструкція.
Це має бути місце, яке  найбільш переглядається в просторовому оточенні,наприклад  фасад будівлі.

2 . Розмір вивіски.
Цей фактор обумовлений умовами, тісно прив’язаними з першим пунктом – чим ширше і об’ємніше просторове поле, тим по можливості більшою повинна бути реклама.

3 . Вид рекламної конструкції.
Це може бути як проста щитова вивіска прямокутної форми, так і виріб індивідуальних конфігурації, з підсвічуванням або без.

4 . Технологія виготовлення зовнішньої реклами та матеріали.
Цей пункт визначає якість і, відповідно, ефективність обраного варіанту візуалізації.

колажі2

Пам’ятайте: Ваш варіант рекламної вивіски повинен не позбавляти людину вибору, а підштовхувати до нього. Щоб потенційні споживачі Вашого продукту приходили саме до Вас.

Комплексна робота з клієнтом, дизайн, супровід замовлення, виготовлення, доставка
Досвід, стабільність, розвиток – гарантия совершенной роботи
Широкий асортимент товарів та послуг в одній компанії;
Клієнти