Календарі

Виговлення та друк календарів

Календарі поділяються на такі види:

Календарі кишенькові: кишенькові календарі – економічний і ефективний спосіб масової реклами.
Традиційний кишеньковий календар – розмір 70х100 мм, на одній стороні розташовано образотворче поле (від фірмового логотипу до власної фотографії), на іншій – календарна сітка (вертикальна або горизонтальна), ламінація двостороння або одностороння, заокруглені або прямі кути.

Календарі квартальні: на відміну від «іміджевих» календарів, естетично привабливі, шо часто цінується більше ніж зручність їх використання. Головною особливістю квартальних завжди була функціональність. Зручна календарна сітка, великі розміри і наявність курсору для виділення поточної дати зробили квартальні календарі ідеальним робочим інструментом, доречним в будь-якому офісі, в тому числі з великою кількістю відвідувачів.

Календарі настільні гіркою: календар-гірка – оригінальна рекламна продукція, яка завжди знайде своє місце в офісах Ваших ділових партнерів. Календарі перекидні настільні складаються з основи-пірамідки і прикріплених палітурною пружиною перекидних листочків.

Календарі настінні перекидні: перекидні календарі – можуть бути формату А2 або А3. Перекидний календар А2 формату друкується тільки офсетним способом. Рекомендовані тиражі для даного виду календарів – від 100 до 1000 шт. Календарі-плакати зазвичай друкуються в 4 фарби і можуть ламінуватися або покриватися лаком. Ламіновані календарі більш стійкі до вологи, але коштують істотно дорожче, тому при виготовленні великих тиражів ламінування застосовується рідко. УФ-лак дозволяє створити товстіше і красиве захисне покриття, але коштує в кілька разів дорожче офсетного, тому що наноситься зазвичай вручну методом шовкографії після друку. Крім повного покриття УФ-лаком можна піддати календарі вибірковому УФ-лакуванню. Це дозволяє добитися цікавих ефектів і є повноправним елементом дизайну.