Клієнти
Комплексна робота з клієнтом, дизайн, супровід замовлення, виготовлення, доставка
Досвід, стабільність, розвиток – гарантія досконалої роботи
Широкий асортимент товарів та послуг в одній компанії

Послуги рекламної агенції "Арт-лінія"

НАНЕСЕННЯ ЛОГОТИПІВ НА СПЕЦОДЯГ – ЦЕ ВИГІДНЕ РІШЕННЯ, ЗА ДОПОМОГОЮ ЯКОГО ВАШ БІЗНЕС СТАНЕ БІЛЬШ ПРИБУТКОВИМ ТА ВІДОМИМ

При виборі спецодягу люди зазвичай орієнтуються на практичність і міцність матеріалу, з якого він виготовлений. Однак, дизайн і зручність спецодягу теж дуже важливий критерій. Ідеальне рішення для спецодягу – логотип. Наявність логотипу на спецодязі додасть компанії унікальність і допоможе створити свій стиль. Завдяки цьому престиж Вашої компанії може помітно зрости.

Велике значення тут має психологічний фактор: клієнт бачить, що Ваші співробітники у спецодязі з логотипом фірми і відразу оцінює серйозність підходу до організації праці. Це, безумовно, залишить хороше враження про фірму. Найчастіше нанесення логотипу на спецодяг відбувається трьома способами: вишивка, шовкографія, термодрук.

Вишивка – це один з найбільш вдалих способів нанесення логотипу на спецодяг. Робота машини помітно підвищує якість роботи: створюється особливий формат малюнка, над яким вишивальні машини будуть працювати. Великий плюс такої технології в тому, що цей формат малюнка можна буде використовувати повторно при необхідності.

При використанні шовкографії можна домогтися особливо яскравого і чіткого малюнку, так як використовується широкий діапазон фарб і тканин, на які вона буде наноситися. Найважливіша частина шовкографії полягає в тому, щоб виготовити трафарет, за допомогою якого і буде наноситися малюнок на обраний Вами спецодяг.

Термодрук є одним з найпоширеніших способів нанесення логотипу на спецодяг, так як є найпростішим способом. За допомогою певних технологій створюється векторний формат, за яким створюється термоплівка. Термоплівку прикріплюють до виробу термопрессом. Кожен з цих способів має свої переваги,  наприклад,  термодрук є найдешевшим, а вишивка і шовкографія відрізняється своєю міцністю.

РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ЛИСТІВОК – НАЙПОПУЛЯРНІШИЙ МЕТОД ЗАЛУЧЕННЯ УВАГИ ПОТЕНЦІЙНИХ КЛІЄНТІВ

Розповсюдження листівок – це масовий захід, цілями якого є – донесення до споживчих мас будь-якого виду інформації, як правило, рекламного характеру. Це перший крок у побудові будь-якої рекламної лінії або стратегії компанії. Тут мінімальні капіталовкладення і максимальні результати ефективності для бізнесу.

Розповсюдження листівок допомагає вийти на новий рівень можливостей реалізації своєї продукції.Щоб листівка з Вашою інформацією була вивчена якомога більшою кількістю людей, слід враховувати безліч речей. Наприклад, важливий не тільки дизайн листівки, але і кольори, використовувані в його оформленні, а також читабельність тексту і інформація про те, як знайти Ваш магазин або кафе, чи де можна придбати Ваш продукт. Існує кілька основних випадків, коли необхідна роздача листівок:<

Вами проводяться промоакції, розпродажі, дегустації і Вам необхідно сформувати потік клієнтів;

  • Ви хочете підвищити попит на свій товар, розширити сегмент ринку;
  • маєте бажання сформувати цільову аудиторію товару або послуги з будь-якою ознакою, наприклад, соціальною (пенсіонери, студенти, домогосподарки);
  • наявна необхідність у терміновому інформуванні споживачів про якийсь захід, проведення акції або появу знижок.

Грамотне створення рекламної поліграфії і професійне розповсюдження листівок – це отримання ефективного результату для Вашого бізнесу вже сьогодні!

Реклама на транспорті Львова

Реклама на транспорті має масовий рівень охоплення аудиторії, так як до 90% населення користується різними видами громадського транспорту (автобуси, тролейбуси, маршрутні таксі, метро). Також у великих містах до аудиторії додається велика кількість гостей міста. Реклама на транспорті звернена не тільки до пасажирів, а й до пішоходів, водіїв громадського та легкового транспорту.

Важливою особливістю реклами на транспорті є можливість географічного корегування: можна підібрати необхідний маршрут транспорту, щоб охопити цільову аудиторію. Також реклама на транспорті передбачає можливість реалізації низки креативних ідей. Велика рекламна поверхня в сукупності з нестандартною подачею рекламного повідомлення дозволяє зменшити витрати і зробити рекламу на транспорті максимально ефективною.

ОФОРМЛЕННЯ ВІТРИН МАГАЗИНІВ ПЛІВКАМИ – ЯКІСНИЙ ТА ДОСТУПНИЙ СПОСІБ ПРИВЕРНУТИ УВАГУ

Розмістити на вітрині магазину чи кафе можна абсолютно будь-яку інформацію від назви та часу роботи до діючих акції і знижок, що діють у закладі.  Оформлення вітрин проводитися  методом аплікації або використовується повноколірний друк на  плівці і наноситися на вітрину листами, також використовується перфорована плівка (ONE VISION), яка не краде світло усередині приміщень.

Послуги дизайнера

Дизайн – це одне з базових засобів формування корпоративного стилю (corporate identity, brand identity), створення всього комплексу рекламно-інформаційної поліграфічної продукції, POS матеріалів, рекламних зовнішніх об’єктів, інтернет-сайтів, а також програмних інтерфейсів. Рекламне агентство «АРТ-ЛІНІЯ» спеціалізується на наданні послуг в області дизайну: розробка фірмового стилю, розробка логотипу, дизайн поліграфічної продукції, дизайн упаковки, графічний та веб дизайн, виготовлення web-сайтів і т.д. Дизайнери РА «АРТ-ЛІНІЯ» володіють креативним мисленням, багатим творчим і виробничим досвідом. У своїй роботі наші фахівці застосовують сучасні засоби і технології дизайну, забезпечують високу якість проведених розробок. Наші дизайнери здатні запропонувати яскраві рекламні ідеї, а копірайтери доповнять їх захоплюючими текстами і слоганами.