Замовити

Ваше повідомлення відправлено!

Помилка, спробуйте ще раз.

Зв’язатись з нами

Ми підготуєм оптимальну пропозицію,
яка підійде для вашого бізнесу
Телефони
(032) 232-29-18
(067) 72-96-431
Email
stylepromotion@gmail.com
Адреса
м.Львів, вул. професора Медведецького, 29

Словник термінів

P.O.S. (Point of sales – місце продажів) – матеріали для оформлення місць продажу. До них належать: стікери, штендери, таблички, вимпели, світлові короби і т.д. Завдання  POS – матеріалів підвищити продажі будь-якого товару чи групи товарів в даній торговій точці. При цьому дія носить обмежений в часі і просторі характер, тобто мотивують споживача зробити покупку «тут і зараз».

Арка – рекламна поверхня із зовнішнім підсвічуванням, розташована над проїжджою частиною.

Банерна тканина (банер) – вінілове полотно з покриттям для сольвентного друку. Міцне і економічне, часто використовується для виробництва зображень у зовнішній рекламі. Переваги: ​​міцний і довговічний матеріал. Банер може використовуватись не в одній, а в декількох рекламних кампаніях. Термін експлуатації – 1-3 року.

Белтлайт – система підсвічування для світлових букв.

Блікфанг – предмет, що привертає увагу покупця, перехожого або відвідувача виставки.

Брандмауер (Brandmower) – зовнішня реклама, у вигляді натягнутого панно, або рекламного щита, найчастіше розташовується на глухій стіні будинку або на зовнішньому каркасі будівлі, що реконструюється.

БТЛ (btl) – рекламні  заходи з просування товарів та послуг, які включають організацію виставок, зв’язки з громадськістю, презентації, спонсорство, стимулювання збуту в місцях продажу, директ-маркетинг та інше.

Вітраж – нанесення зображення на скло, акрил, дзеркало за допомогою різних технологій.

Вивіска – засіб зовнішньої реклами, що розміщується в місцях продажів. Являє собою щит із зазначенням назви підприємства. Вивіски можуть містити елементи фірмового стилю і піктограми, вказуючі на сферу діяльності.

Вирубка – операція листового штампування – отримання плоских деталей шляхом відділення матеріалу від заготівлі по замкнутому контуру в вирубному штампі.

Джумби – об’ємні конструкції, формою повторюють товар, збільшений у декілька разів.

Диспенсер – пристрій для поштучної подачі товару в упаковці. Як правило, використовується в прикасовій зоні. Служать для експонування невеликих товарів або зразків товарів. Призначений для демонстрації прайсів, буклетів.

Друк – процес отримання зображення оригіналу на відбитку, шляхом нанесення барвистого шару або шарів різних фарб на матеріал (папір, картон, плівку, пластмасу та ін), за допомогою  друкарських машин.

Дюралайт – гнучкий пластиковий шнур, в якому проходить ланцюжок лампочок. Використовується для підсвічування рекламних конструкцій.

Іміджева реклама – реклама, головною метою якої є забезпечення популярності бренду або імені конкретної людини (як правило, в політичній рекламі) зазвичай з перспективою на майбутнє.

Інформаційна дошка – об’єкт зовнішньої та інтер’єрної реклами зі змінною інформацією.

Клієнт-менеджер – спеціаліст з продажу рекламних можливостей агентства.

Консоль (Панель / кронштейн) – часто двостороння конструкція (що складається з одного або декількох світлових коробів різної форми і розмірів), установлена перпендикулярно фасаду будівлі.

Креатив  (від англ. Creative – творчий, винахідливий) – творча ідея.

Біговка (від нім. Biegen – огинати) продавлювання, завдяки якому лист легко і рівно згинається. Біг дозволяє уникнути тріщин і заломів на щільному матеріалі, не допускає типографського браку, коли при фальцюванні лінія згину виходить кривою.

Фальцювання – поліграфічний термін походить від німецького слова falzen, що в прямому перекладі означає вигинати. Сфальцювати означає зігнути. 

Ламінування – покриття паперу або картону тонкою прозорою плівкою під впливом тепла і тиску для захисту і поліпшення зовнішнього вигляду рекламоносія.

Лайтбокс (від англ. Light box – світлова коробка) – яскраві світлові короби, розміщені на опорах, стовпах, стінах будівель, павільйонах, станціях метро. В залежності від розміщення можуть бути одно – або двосторонніми. Розміри варіюються від 0,5 до декількох кв.м.

Логотип (Logotype) – елемент фірмового стилю, що представляє собою оригінальне накреслення зображення товару, повного або скороченого найменування фірми або товарів фірми.

Макет – попередній ескіз друкованого матеріалу, на якому відображається розташування тексту і графічних елементів.

Макетування – процес композиційного розміщення елементів на форматі. Кінцевий результат – макет.

Марка – ім’я, термін, знак, символ, малюнок або їх поєднання, які ідентифікують товари або послуги одного або декількох виробників – марка виробника, а також продавців – торгова марка, і відрізняють їх від конкуруючих товарів і послуг.

Медіа – засоби поширення реклами. Вся сукупність засобів аудіо-, теле-та візуальної комунікації.

Мобайл –  підвісне рекламне зображення великого формату, як правило, з картону.

Наклейка – невелике рекламне зображення на самоклеючій основі, найчастіше використовується у фірмовій рекламі (на валізи, на шкло автомобілів і т.д.).

Неонова реклама  (neon sign) – рекламна конструкція з трубок з неоном.

Об’ємна марка – елемент фірмового стилю, товарний знак в об’ємному виконанні.

Онінг – навіс над вікнами, використовуваний для оформлення зовнішньої частини будівлі та розміщення реклами.

Офорт – спосіб виготовлення глибоких гравюр хімічним травленням поверхні металевої пластини.

ПВХ – полівінілхлорид – основа для виробництва багатьох рекламних матеріалів – плівок, пластиків, тканин …

Перетяжка-транспорант – рекламоносій з тканини або вінілової плівки, розташований над проїжджою частиною, між будівлями або опорами міського освітлення.

Плотер  (plotter) – комп’ютерний пристрій виводу, широко використовуються у виробництві реклами.

Полікарбонат – пластиковий матеріал для виготовлення зовнішньої реклами, буває як литий, так і стільниковий.

Постер (poster) – рекламне зображення на папері або вініловій плівці, для різних рекламних конструкцій.

Призма-віжн – конструкція у зовнішній рекламі, яка періодично змінює зображення шляхом повороту трикутних елементів, коженого разу  утворюючих новий малюнок. Використано принцип дитячих кубиків.

Регіональна реклама – рекламна кампанія в рамках одного району, що враховує його особливості (традиції, побут, життєвий рівень тощо).

Реклама  (advertising, скорочено ad.) – будь-яка оплачувана форма неособистого представлення і просування ідей, товарів або послуг через засоби поширення інформації, з чітко вказаним джерелом фінансування. Одна з форм маркетингової комунікації, як правило, сплачена певним рекламодавцем, що поширюється  з метою впливу на цільову аудиторію.

Ротація – в зовнішній рекламі переміщення рекламних стендів в межах певної території кожні 30, 60 чи 90 днів для створення враження довгострокової рекламної кампанії.

Синкел – вид транспортної реклами – плакат невеликого формату з досить обширним текстом і докладною аргументацією.

Скроллер (від англ. Scroll – сувій) – рекламна конструкція з внутрішньою підсвіткою і валиком для прокручування зображень. 2,7 х3, 7 м – найбільший формат серед міських конструкцій.

Стелла – нестандартна рекламна конструкція, звичайно вузька й висока (до 20м.) Виконується, як правило, за технологією двостороннього світлового короба з накладними елементами й декоративними бічними панелями. Встановлюється на бетонній основі. Яскравий приклад – рекламні стелли на авто заправних станціях. На під’їздах до великих торгових центрів, все частіше можна побачити двох і тригранні стелли з логотипом центра й установленими нижче складальними світловими лайтбоксами – рекламою орендарів.

Табличка – як правило, плоский виріб малих розмірів (до 1кв.м.). Виконується на пластиковій або металевій основі, з текстом, нанесеним методом аплікації  або за допомогою фрези. Яскравий приклад – представницькі дошки або інформаційні таблички з годинами роботи, розташовані поруч із вхідними дверима в супермаркет, офіс і т.д.

Фірмовий стиль – являє собою сукупність графічних елементів, використовуваних у фірмових бланках, візитних картках, рекламних матеріалах, упаковці продуктів компанії, сайті. Фірмовий стиль складається з констант фірмового стилю і його носіїв, дизайн яких розробляється на основі цих констант. Набір констант фірмового стилю практично незмінний і обмежений. Набір носіїв набагато  ширший і може відрізнятися для різних фірм.

Фірмовий колір – прийнятий і суворо витриманий фірмою колір чи поєднання кольорів.

Хард постер  (hard poster) – щит з рекламним зображенням на відгинаючійся ніжці.

Цільова аудиторія – група людей, що складається з реальних і потенційних клієнтів, на яких буде здійснюватися рекламний вплив.

Широкоформатний друк – багатобарвний друк на полімерних рулонних матеріалах. Використовується при виготовленні елементів зовнішньої реклами.

Акрилайт – прозорі панно з акрилового скла з вигравіруваним текстом, малюнком або логотипом. Підсвічування здійснюється з торцевої сторони, в результаті чого виникає ефект світіння вигравіруваного контуру.

Басорама (Bus-o-rama) – зовнішня реклама, у вигляді панелі з підсвічуванням, встановлюється на даху транспортного засобу. У транзитній рекламі панорамне рекламне оголошення, яке виготовляється на прозорій плівці з підсвічуванням лампами денного світла, розташоване по периметру верхньої частини автобуса.

Афіша – вид друкованої рекламної продукції. На відміну від плаката, вона є анонсом якоїсь наступаючої події.

Білборд (від англ. Billboard – афіша, реклама на дошці) – рекламні щити, встановлені, як правило, на найжвавіших трасах, магістралях.

Блістер – упаковка з термопластичних матеріалів. Такими матеріалами є – ПВХ, ПЕТ, полістирол. Як правило, блістер повторює об’ємну форму виробу або продукту. За допомогою термопресу з’єднується з картоном або фольгою. Приклад блістерної упаковки – таблетки, батарейки.

Бренд (brand) – образ, комплекс уявлень про компанію або будь-яка інша характеристика, що ідентифікує товар або послугу продавця як відмінні від тих, які належать іншим продавцям. Підрозділяється на brand-name – словесну частину марки, після її відповідної правової реєстрації та brand-image – візуальний образ марки.

Векторна графіка – графічне представлення об’єкту у вигляді безлічі векторів (абсолютно не підходить для представлення фотографій, але дуже хороший для макетів, наприклад, візитної картки або вивіски).

Воблер (англ. wobble – хитання) – являє собою невелику пластикову або картонну пластинку з рекламним зображенням, підвішену на тонкій ніжці або пружинки, для виділення певного товару в місцях продажів.

Вимпел – рекламний прапорець на підставці.

Гравертон – спеціальна  технологія створення на металевих основах з «золотим» покриттям штрихових зображень. Таблички, виготовлені із застосуванням технології «гравертон» призначені для оформлення офісів, сувенірів та ін.

Дібонд – рекламна панель, що складається з двох листів алюмінію, з’єднаних пластиковою основою.

Дизайн (Design, Commercial art) – творчий метод, процес і результат художньо-технічного проектування промислових виробів та рекламних матеріалів, з метою задоволення потреби людини в естетиці та ергономіки.

Друк повнокольоровий – друк, мінімум в 4 фарби (синя, жовта, чорна, пурпурна – CMYK або інша система), що дозволяє відтворювати кольорові оригінали (наприклад, фотографії).

Імідж – образ  товару, віддзеркалення, уявлення про що-небудь.

Інформаційна табличка – плоска конструкція, що розміщується поруч із входом у фірму чи організацію, або на вхідних дверях (зазвичай на таких рекламоносіях розміщують назву фірми із зазначенням сфери діяльності і годин її роботи).

Картуш – прикраса, найчастіше у вигляді щита або планшета, на який поміщаються рекламний текст і декоративні елементи.

Комплексне рекламне оформлення фасаду – оформлення фасаду будівлі (або його частини) в єдиному стилістичному ключі, засноване на концепції креативної ідеї, розробленої фахівцями (дизайн студія рекламного агентства) у відповідності з існуючими технологіями та з урахуванням індивідуальних особливостей конкретного будинку.

Контражур – декоративне  підсвічування задньої частини зовнішніх рекламних конструкцій.

Кронштейн – металева конструкція, яка використовується для кріплення.

Лайтпостер (від англ. Light-світло і stop – стоп) – засіб зовнішньої реклами, що представляє собою світловий стенд (короб), який окремо стоїть або розміщується на стовпах , в тому числі на опорах вуличного освітлення.

Листівка – рекламний лист невеликого формату з текстами та ілюстраціями.

Люверс – металева  окантовка отвору в м’яких матеріалах.

Магістральний щит – це двосторонній щит на власній опорі, розташований уздовж автомобільних трас, використовується для проведення масштабних рекламних кампаній (акцій).

Маркіза – рухливий навіс зовні над вікнами для захисту від сонця, може бути використаний в якості рекламоносія.

Ментальність – психологічний термін, що говорить про різницю сприйняття між людьми, їх оцінок і поглядів, обумовлених способом життя, вихованням, освітою, культурою. Враховується при підготовці рекламних звернень і аргументів для споживачів ринків.

Монтаж – з’єднання частин у ціле. Встановлення рекламних конструкцій на призначене для них місце.

Зовнішня реклама (out-of-home media) – реклама, що розміщується поза приміщеннями: афіші, білборди, брандмауери, розтяжки, вивіски, оформлення вітрин та інші конструкції, розраховані на перегляд з вулиці.

Об’ємні букви – вид реклами, що не потребує розшифрування. Варто лише зауважити, що “букви” можуть бути виконані з різних видів пластика (більше п’яти найменувань) і різних металів (починаючи з нержавіючої сталі і закінчуючи латунню). Букви можуть бути плоскі або об’ємні, світлові і без підсвітлення. Підсвічування букв буває із зовнішньої сторони (галогенні прожектори), або внутрішньої (неонової або люмінесцентні лампи). Внутрішнє підсвічування може бути як фронтальним (звичайним), так і створювати ореол свічення навколо букви (технологія «контражур»).

Пілон (pylon) – рекламна конструкція з внутрішньою підвіскою, одним або двома рекламними полями, як правило вертикальна.

Плакат – у зовнішній рекламі під цим терміном звичайно розуміється зображення, що містить різну графічну (текстову) і  фотографічну інформацію, виконане друку на м’якій основі. В якості основи для таких виробів використовується: армована банерна тканина ПВХ (її щільність коливається від 300 до 600 г / кв.м.), спеціальний папір високої щільності (до 150 г / кв.м.), захисна будівельна сітка, вінілова самоклеюча плівка. Плакат на банерній тканині може мати абсолютно будь-який розмір, обмежений лише Вашою фантазією або габаритами, на які передбачається його розміщення. Паперовий плакат з габаритами, що перевищують по короткій стороні 1,5 м., друкується з декількох частин. Плакат малих розмірів, виконаний на вініловій самоклеючій плівці, прийнято називати “стікером”.

Призматрон – магістральний щит, рекламна площина якого складається з набірних тригранних сегментів. Електричний привід конструкції дозволяє по черзі показувати різні грані сегментів, експонуючи розміщені на них зображення. Це один із прикладів динамічної реклами. Рекламне зображення для призматронів виконується методом повноколірного друку на вініловій самоклеючій плівці.

Рекламне місце – місце, на якому встановлений або розміщений носій зовнішньої реклами.

Рекламна кампанія в зовнішній рекламі – масштабна рекламна акція, з грамотним застосуванням засобів візуальної реклами, націлена на конкретну цільову аудиторію споживачів.

Світлова реклама  (light advertising) – вид зовнішньої реклами, в якому носіями реклами виступають: неонові вивіски, світлові короби, біжучий рядок, екрани і т.д.

Сітілайт  (citi light) – тонка світлова панель 1,2 * 1,8 м. Кріпиться на власній підставці.

Cлоган  (корпоративний девіз, фірмовий лозунг) – красиве, коротко сформульоване гасло, що виражає основну місію фірми.

Сендвіч-мен – один із прийомів зовнішньої реклами; людина, яка за певну плату носить на спині і грудях рекламні плакати і роздає рекламні листівки.

Товарний знак  (trade mark) – символи, що дають чітке уявлення про якийсь добре знайомий предмет, застосовуються в якості засобу для ідентифікації товарів.

Торгова марка – будь-які слова, найменування, символи або їх поєднання, прийняті і використовувані виробником або комерційною організацією для позначення своїх товарів і диференціації їх від товарів, вироблених чи реалізованих іншими компаніями.

Торгові стенди – служать для іміджевої викладки товару, вони можуть бути виставлені в проходах або в центрі торгового залу.

Фірмовий блок – об’єднаний в композицію символ і логотип, а також різного роду пояснювальні написи і, найчастіше, корпоративний девіз.

Фірмові константи – суворо дотримувані фірмою в роботі на ринку кольори, система верстки тексту, уявлення ілюстрацій та ін.

Фірмовий комплект шрифтів – використовуваний фірмою шрифт.

Фриз – вузька і довга площина, що використовується для виділення на фасаді будівлі деякої його частини. Може бути плоским без підсвітлення або об’ємним, з внутрішнім підсвітленням. Фриз досить часто використовується в якості несучої конструкції (основи) для розміщення на ньому додаткових рекламно-інформаційних елементів (букви, логотипи та ін.)

Шелфтокери – кріпляться на торці полиці стелажу або прилавка і призначені для виділення торгового ряду товарів одного бренду.

Шелфорганайзери – кріпляться на полиці стелажа або прилавку і дозволяють візуально відокремити частину полиці і організувати викладку товару в цій частині.