БРЕНДУВАННЯ ВІТРИН

Комплексна робота з клієнтом, дизайн, супровід замовлення, виготовлення, доставка
Досвід, стабільність, розвиток – гарантия совершенной роботи
Широкий асортимент товарів та послуг в одній компанії

Імідж компанії та брендування вітрин – два взаємопов’язаних компонента для досягнення успіху. Перевага такого виду реклами в тому, що Ви самі регулюєте тривалість і частоту виходу такої реклами. Протягом усього часу розміщення Ваша фірма буде нагадувати тисячам людей про своє існування. Бачити наклейки на вітринах будуть, як вже постійні, так і Ваші потенційні клієнти.

Види плівки Оракал для оформлення вітрин:

Серія «Економ» (номер 641).  Найбільш поширений варіант для брендування вітрин, більшість об’єктів в Україні оформлені саме цією плівкою.
Для повноколірного друку (номер 640).  Якщо потрібно, щоб вікно стало непрозорим з обох сторін, використовують цю плівку.
Перфорована, з повноколірним друком.  Зовні чітко видно надруковане зображення, а з середини видно вулицю, за рахунок цього в приміщення потрапляє сонячне світло.
Даний матеріал отримав широке застосування в повсякденному житті через свою практичність. Дозволяє наносити зображення на скло, зберігаючи при цьому його призначення.
Вітражна плівка (номер 8300).  У рекламі  використовується рідко, так як має велику товщину. Практично прозора.

Рекламна агенція «АРТ-ЛІНІЯ» пропонує оригінальну розробку дизайну і не менш оригінальні методи поклейки:

— Аплікація з кольорової плівки;
— Повноколірний друк;
— Друк на перфорованій плівці One way vision.

Клієнти